Kassan  Ändra 
Totalt: 0 kr

Varukorgen är tom

SwedishSvenska
  • SvenskaFri frakt - Betala i SEK
  • EnglishFree worldwide shipping
  • NorskGratis frakt - Betal i NOK

Fri frakt på alla köp

Över 100.000 kunder

Kundtjänst



 

Vanliga frågor:

 

Retur av beställning  
För att kunna returnera en produkt behöver den vara oanvänd och i samma skick som när du mottog den. All märkning, inplastning och etiketter ska sitta kvar. Du som kund står själv för kostnaden vid en retur.

Underkläder (strumpor, trosor etc.), skönhetsprodukter (smink, lösögonfransar), hygien-artiklar (tandborstar/rakblad), ryggstöd/korsetter kan tyvärr inte bytas eller returneras.


Returadress:
Du har 60 dagar på dig att returnera produkten till oss räknat från dagen du mottagit ditt paket. Varan får inte vara använd och eventuell förpackning/inplastning måste returneras.

Märk returen med ditt ordernummer. Vi har ej möjlighet att ta emot returtypen "Rekommenderat brev", då detta kräver manuell upphämtning hos postombud. 

Returadress (ej besöksadress):
Sparnet.se
Erik Dahlbergsgatan 30
115 32 Stockholm.


Hur parkopplar jag mina i7S Trådlösa Bluetooth hörlurar?
Svar: Följ medföljande manual i paketet eller titta på denna instruktionsvideo

Var är min orderbekräftelse?
Svar: Kontrollera din skräppost, ibland hamnar den av misstag där!

När kommer min Klarna-faktura?
Svar: Klarna-fakturan kommer normalt sett ca 1-4 dagar innan din order är leverad upp till ca 1 vecka efter. 



Kundtjänst

Vi svarar och löser alla typer av frågor som du som kund har kring våra produkter och leveranser. Vi återkommer så snabbt som möjligt under vardagar. Ange alltid ditt ordernummer. Mail: kundtjanst@sparnets.com

 

60 dagars returrätt

Fri frakt 2-6 dagar

Köp nu, betala sen